Amazing Drums.

Sitter här och är mätt på räger, igen. Men är det fredag så är det!
Spenderade mer eller mindre hela eftermiddagen framför ett youtube-klipp med en cover på "welcome to the black parade". Tro det eller ej, men det var faktiskt inte en gitarr cover den här gången, utan trummor. Så efter att ha försökt snappa upp så mycket som möjligt körde jag mot Lur, satte mig vid trummorna i källaren och tänkte, nu jävlar! Oj, oj, oj. Tur att jag var ensam hemma, fy fan vad det lät. Satt där länge och var så arg för att det inte alls lät så som inne i mitt huvud. Och när jag tillslut lade ner trumpinnarna kände jag hur det bultade i vänstra handleden, AJ vad ont det gjorde. Hade såklart hållt handen snett under hela "träningsförsöket".. När Mamma kom hem tvingade jag henne att filma också, för att jag ville höra hur det lät. HAHAH! Så jävla rolig film. Där sitter jag helt seriös med hörselskydden och försöker spela MCR hitten. Det låter mer som en jordbävning, haha, stackars Mamma som stod där och filmade utav några hörselskydd..

Här är den fantastiska trumm covern jag försökte mig på. Träna LITE till kanske innan det blir en sån här video. Älskar hur han tar i på slutet, när han svingar trummpinnen upp emot kameran!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0