Maskjävel

Alltså nu får det vara nog. Jag ÄR verkligen världens mest klantigaste människa på denna jord. Inte nog med att jag jämt har blåmärken över både armar och ben, nu ska jag behöva gå runt med en blåtira också.. Vart ska det här sluta? Jag menar, det är faktiskt lite utav ett under att jag fortfarande är vid liv med tanke på hur många gånger jag snubblar över mig själv varje dag.
Idag på jobbet skulle jag känna på taket ifall färgen hade hunnit torka. Men med mina knappa 160 cm så nådde jag inte riktigt upp. Och jag var alldeles för lat för att hämta en bock. Så jag hoppade. Men grejen var att jag hade gasmasken hängandes runt halsen, så när jag hoppade för allt jag kunde så slungades den upp i ansiktet. Fy, FAAAAN, vad det gjorde ont! Den träffade såklart precis under ögat och på kindbenet där det gör så in i helvete ont att få en smäll. Dessutom var taket inte alls torrt, så nu har jag oljefärg över hela handen som inte går bort.. Pust.
.. Två timmar senare började masken att klämma något fruktansvärt. Tillslut gjorde det skitont, så jag tog av mig den och gick och kollade mig i spegeln. Jojomensan, nu känns det inte bara som att mitt ansikte är en basketboll. Nu ser jag ut som en också. Fan alltså om jag får en blåtira, jag kommer ju att se ut som en påskkärring på lördag. Great..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0