Påskmiddag nummer två :)

Jaha, då var långhelgen över. Så passande att jag har dragit på mig en sån där hemsk "detkliarihalsen" förkylning. Nej, så jag fattar mig kort innan jag går upp och lägger mig i soffan framför teven, med tekoppen i högsta hugg.
Igår var vi på påskmiddag nummer 2. Grymt gott! Kan inte säga annat än att Kerstin är en jävel på att laga mat. Hade till och med turen att få med mig matlåda, lyxmatlåda!

Pappa på gunghästen, behöver jag säga mer? Suck.

Pappa på gunghästen, behöver jag säga mer? Suck.



Mumma! Det finns inget som är så inbjudande som ett helt bord fullt med gooood mat :D



Kommentarer
Postat av: EvaE

Mums!

2012-04-11 @ 20:04:33
Postat av: Kickan

Japp!

2012-04-12 @ 06:00:28
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0