Regn & Rusk

Idag när vi satte oss i bilen på väg till stallet började det regna. Yes, bra tajming där. Men vi hade tur, regnet slutade så vi tog en långtur och red ända hem och sedan sköna bäverrundan. Såg ingen bäver dock, Trolla skrämde väl bort alla med sin skönsång kanske.
När vi kom hem såg vädret helt okej ut, så jag bestämde mig för att tvätta bilen. Tog mig an Mammas också, tyckte jag var rätt snäll faktiskt. Men så klart, när jag för en gång skull har ren bil, ja då kommer ösregnet. Så fort jag kom ut på grusvägen när jag skulle hem blev bilen skiten igen. Kul. Hatar förresten att köra bil när det regnar. Alla som känner mig vet ju att jag älskar regn. Men så fort det börjar regna (särskilt på kvällen) så får ju alla grodor för sig att de absolut måste över vägen. Fy, hatar att bli tvungen att köra över de små stackarna, synd om dem.

Haha, Theo skämmer bort mig med tändved som han har sågat ihop, till min kamin :)





Rallyteamet ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0