Har blivit med katt :)

 
 
 
Det är precis som att någon från ovan som iaktagit och avlyssnat mina tankar ringde mig..
Grejen är den här att ända sedan jag flyttade hit har jag velat skaffa katt. Är ju uppväxt med djur omkring mig så det kändes plötsligt så himla tomt att inte kunna somna brevid en kurrande pisse. Men för det första är hyresvärden inte så förtjust i att jag har en katt här. Och för det andra vet jag ju inte hur länge jag stannar här, vill ju ut och resa och så. Men hör här! För ett par dagar sedan ringde hyresvärdens dotter mig. Hennes katt trivdes inte lika bra hemma hos henne eftersom en annan katt där hade fått kattungar. Så hon frågade om inte jag kunde ta emot den här katten, Sparco. Men den här Sparco var så omtyckt att hon inte ville bli av med henne helt. Hon undrade därför om jag kunde vara som en "fodervärd". Gissa om jag blev glad eller!? Det kan ju inte bli bättre. Nu har jag en supersöt och gosig liten katt här, och om det är så att jag flyttar är det bara att lämna tillbaks henne. Vilket betyder att jag inte behöver känna mig bunden eller så. Asbra!
Sparco heter hon. En jättesöt liten honkatt med enorm personlighet. Haha, om Pässarn trampar på henne skulle hon gå sönder xD
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0