Yes box!

Usch, jag är egentligen för trött för att blogga känner jag. Men gött trött, matt efter ett äventyrsbad. Hahah, jag och Jossan gick till Tegelbruket för att tvätta håret och bada. Men så tänkte vi gena lite genom skogen, för att slippa gå så långt i värmen. Genväg - Senväg. Ja det var då ett litet äventyr där vi klättrade ner i slänten och klev rätt över ett pågående hygge. De höll på att fälla skogen där, så det låg stockar och ris överallt. Men när vi tillslut kom fram och såg forsen vid Tegelbruket så insåg vi ju att vi stod på fel sida. Bara att vända uppåt igen och gå runt! Så nja, någon genväg blev det väl inte direkt.. Men det var gött att bada i alla fall, friskt!
 
 
Igår var det utgång i Grebbestad. Det känns nästan som att det var sista riktiga sommarutgången. Och då var det ändå ingen sommar igår, kallt och eländigt. Blä. Men som att det skulle stoppa oss?? Nejdå, vi gick ut och hade roligt ändå!
Men det tar allt på krafterna att ha roligt. Ett äventyrsbad på det, och nu orkar jag inte resa mig. ..Jo, jag ska äta, lägga mig framför teven och somna där. Gud så gött.
 
 
Snodde bilden, facebook är bra att ha ibland om man är dålig på att ta upp kameran ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0