Hemkommen

Har ju varit lite dåligt på att blogga under helgen. Jag tänkte att jag kunde blogga ifrån Norge, men det gick inte att få in något wi-fi där uppe i fjällen.
Helgen har varit helt underbar, med mycket skrattanfall med alla fina vänner. Jag har så mycket jag vill berätta att jag inte riktigt vet var jag ska börja.. Men just nu är jag så trött att jag snart dänger huvudet i tangentbordet pga utmattning, så jag får skjuta upp helg-uppdateringen tills imorgon.
Har inte orkat gallra igenom alla bilder och filmer än, men jag kan slänga ut en film ifrån lördagskvällen i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Anonym

VERKAR LIVAT! fULLT ÖS

2012-02-20 @ 10:18:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0