Mätt som en plätt

Denna helgen kommer att bli en riktigt hålligång helg, för imorgon åker vi upp till Trysil för skidor och fest! Vi ska vara 30 st i en stuga..SHIT, det kommer bli grymt roligt. Och rörigt. Annas plan för att försöka få lite nattsömn (om vi nu skulle behöva det), var att supa sig redlös så att inget kan väcka en. Haha, hoppas att jag inte behöver ta till det.
Just det ja, packa..
..det betyder att jag måste gå upp och vika kläder, uppför hela trappan. Hur ska det gå till? Just nu är jag så mätt på pannkakor att jag knappt kommer upp ifrån stolen. Fast det är klart, teven finns ju där uppe.
..jag har det rätt gött just nu känner jag :D



Mmmm, tänk att lite pannkakor kan göra en så lycklig :)!

Kommentarer
Postat av: Josefin

hade dödat för pannkakorna. Ha det nu så jäkla grymt :D

2012-02-15 @ 19:06:59
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: Kickan

Hade dödat för starbucks. Det ska jag :D!

2012-02-15 @ 23:09:15
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0