P!nk, Alecia Moore <3

Fan, nu har jag fått ett sånt där ryck igen, vill bara stå längt fram på en rockkonsert och vara galen! Behövde lite musik när jag skulle städa, så jag satte på en utav "P!nk live" skivorna i DVD:n. Jag fastnade såklart framför den istället, huset är lika ostädat som innan. Man blir så jävla frustrerad när man bara vill vara där, längst fram och skrika halsen av sig. Jag tänkte att jag skulle lära mig att trolla. Ett knäpp med fingrarna så lämnar jag regniga kalla Sverige för att Rocka loss på Sydney Arena tillsammans med 110 000 andra, som är där utav samma anledning som jag. Fan vad underbart det hade varit... En dag ska jag dit!

Det finns bara ett ord för live-spelningar med ett band man älskar. Magiskt.



Fan vad grym hon är :D!

Kommentarer
Postat av: Josefin

SV; Haha, semlan kom inte fram!! Fattar inte varför :(. Haha ja lite träning, var ju på riktigt jobbigt! :p. Kickan, någon gång ska vi göra detta, det vet du :D

2012-02-22 @ 19:11:12
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: Kickan

Jag hörde att den blev stoppad i tullen, det var visst en terrorist-semla :(.

Jaa, det måste vi verkligen, och se Australien, rida på kängerur å så :D

2012-02-23 @ 14:11:56
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0