Vår på väg hitåt?

Sorry för dålig uppdatering, men jag låg i migrän hela dagen igår. Inte okej.
Denna dagen började bättre, med tapetsering. Svartjobb med Emelie :)



Fram emot dagen blev det över 10 plusgrader, helt underbart väder. Så jag åkte hem till Lur för att passa på att ta en tur med Smarre och Trolla, och där hemma möttes jag utav världens goaste tvillingkusiner, Inrig & Inez. Eftermiddagen bjöd på en varm solnedgång, så jag och Mamma gick iväg ut på gärdet med hästarna, bara för att få rört på gamlingarna lite. Så mycket motion blev det väl inte, alla fyra ville bara njuta utav solen. Så vi letade upp en skön plats och bara lyssnade på hästtugg och myste. När det blev skugga gick vi upp till nästa solplätt..och nästa, och nästa.. Så höll vi på tills solen gick ner helt, underbart var det. Det är inte bara önsketänkande, nu måste väl ändå våren vara på väg?





Var verkligen inte långt ifrån att somna där, underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gud va gott det va!Vilka proffsiga bilder,du mästaha en bra fotograf som fota dig!

2012-02-29 @ 08:02:23
Postat av: Kickan

Ha ha. Du höll kameran åt rätt håll den här gången i alla fall :)

2012-02-29 @ 18:42:42
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0