FUN

Hade en galet grym utgång i Grebbestad igår. Hahah, den var nog den roligaste hittils under den här sommaren i alla fall. Det roligaste började väl egentligen när vi fick tag på en kundvagn, träffade Simon som sedan körde runt på mig & Jossan där i hamnen. Ungefär därifrån skrattade vi non stop hela kvällen. Haha, sitter och skrattar just nu när jag tänker på det.
Vi åkte runt där vid bryggorna och hade sjukt jävla roligt åt i princip allt. Helt stendött var det, bara vi och fiskmåsarna, ändå hade vi så kul. Helt stendött med folk där på natten/morgonen, förutom på torget, där satt det faktiskt ett gäng killar och åt mat. De hejade när vi rullade förbi, och när Simon skulle vända sig om för att heja tillbaks så snubblade han till och tapapde kontrollen över vagnen. Ur flyger vi och landar pladask på asfalten, samtidigt som vi får en väldans massa applåder och busvisslingar ifrån det där gänget (som faktiskt var orsaken till kraschen ifrån början). Så där ligger vi i en hög, Jag, Jossan, Simon och kundvagnen.
Hahah, alltså jag vet verkligen inte när jag skrattade så mycket sist. Heeelt galet kul var det, så jävla roligt att det inte gick att resa sig. Så ja, där låg vi och vred oss ända tills det var dags att åka hem. Shit, det här kommer jag att leva länge på!
 
Det bästa utav allt är att jag konstigt nog inte har någon bakfylla. Bara träningsvärk i magen och lite skrapsår på svanskotan som påminner om hur himla härligt kul det var igår.
Nej, nu ska jag  åka hem, ta en glass, lägga mig på altanen och ligga där tills ikväll. Då blir det en mysridtur i skogen med Trollet!
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0