Gött gäng vi är ;)!

Wow, då var jag hemma igen efter en riktig dunderperfekt helg i Sunne. Tänka sig, att vi var på dansbandsfestival men slapp undan dansbandet helt och hållet. Alltså jag vet inte riktigt var jag ska börja. Allt var bara så otroligt bra. Kom upp på fredag kväll och körde gärnet, sjukt roligt! Vi hittade ett uteställe som spelade bra musik (som var så långt ifrån Sven-Ingvars som man kan komma, haha), så där höll vi till och dansade gärnet.
Haha, måste bara berätta det här också. När vi var där inne och dansade och festade gärnet (ganska gött dragna och igång kan jag lova!), så gjorde Moa värsta dansmovet med armarna. Det var bara det att hennes fingrar träffade rakt in i mitt öga. AAAAAHHJJ! Det gjorde jävligt ont! Har inte varit med om liknande. Det kändes liksom inte som att få en smäll, lite grus, sand eller en sten heller för den delen. Nej, det kändes fan som att fingrarna skulle komma ut på andra sidan eller nåt. Hahah, eller som Moas första reaktion:
- Va! Träffade jag ögat?? Jag trodde att det var näsan. Det kändes ju som att jag var inne i hjärnan och vände!?!
Ah, typ så var det.
Så då slängde hon upp mig över axeln och störtade iväg emot toaletten, slog undan hela toalettkön och skrek; "UUR VÄGEN!! HON HÄR ÄR NÄSTAN BLIND!!". Och jag hängde där skrikande medan jag höll om hela huvudet med händerna, kunde ju inte se ett skit. Hahah, åh vad jag hade velat sett hur det där såg ut. Två hysteriska människor som störtar en megalång toalettkö!
.. Har faktiskt ett rött märke inne i ögat nu efter den där lilla incidenten.
 
 
Men bäst utav allt på hela helgen var nog ändå den där "incident-kvällen", lördagen. Då var vi först på Rosenström (som för övrigt toppen), sedan iväg mot utestället och dansade som aldrig förr. Shiiit vad svettigt det var! Kändes precis som att dansa allt vad man har inne i en bastu som är knökfull med folk. Men det var så underbart kul, så vi fortsatte tills de stängde, vilket också betyder att vi var gött svettiga när vi kom ut kan jag lova. Det såg ungefär ut som att vi slängt oss i vattnet med kläderna på. Så då bestämde vi oss för att nattbada. Vi var ett gäng på 8-9 pers. som klättrade över ett högt staket som inhängnade stranden. Sedan slängde vi av oss kläderna, skrek ut lyckruset och sprang allt vad vi hade ut i vattnet. Det kändes precis som att vara med i en film (Eva & Adam, när de bryter sig in i badhuset mitt i natten). Magic.
 
Tänk, vi var ett gäng på 12 husvagnar där uppe i Sunne. Tolv husvagnar med tajta vänner och inget bråk. Det är ganska unikt ändå att alla kan hålla ihop och ha så grymt jävla roligt varje gång. Tack för det :)!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: josefin

Underbartttt

2012-07-30 @ 20:51:43

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0