Home sweet home.. Eller nja??

Åh herregud, nu väntar vardagen igen. Att komma hem ifrån en awesome festival på en söndag kväll och sedan jobba måndagen.. Det känns tungt.
Men fan vad roligt det har varit, veckan i Borlänge. Vi såg en massa grymma band, träffade superhärliga människor och festade tills solen gick upp. Wow, det där hade jag längtat efter. Kommer att leva länge på alla nya Peace & Love minnen jag samlat på mig.
Ska så klart berätta mer om allt skoj ifrån Borlänge, men känner att det får skjutas upp tills imorgon. Efter en extrem lång dursch och tandborstning tänkte jag krypa ner i sängen!
 
Nog för att jag för allt i världen hade velat stanna en vecka till i tältet, men det känns rätt gött att få slänga sig i en ren och mjuk säng istället för ett nedspillt liggunderlag.
 
 
 
Men är ändå villig att byta sängen emot detta. Det måste väl betyda att veckan varit grymt lyckad!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0