Pang i bygget ;)

Efter det jobbiga hejdået igår så åkte jag iväg för att se på traktorrally. Lite nedstämd fortfarande, men det var kul i alla fall. Traktorrally, ja mer Bullarn än så blir det inte.
 
 
 
På kvällen åkte jag hem till Lur för den årliga "Tågeröd-festen". Vi var fler än vad vi har varit tidigare år, jättemysigt! Tills kylan kom, fan vad kallt det blev när solen försvann. Så när natten kom gav jag Oskar & Johan upp. Vi gick in och spelade spel och grejer istället. Brast ut i världens skrattanfall när "klumpiga Kickan" skulle dra upp persiennerna och den gick sönder. Och när jag försökte laga ena sidan så ramlade den andra ner, studsade emot fönstret och välte ner en kruka som ramlade i golvet med världens smäll, samtidigt som jag själv ramlade ner i kökssoffan. Hahah, vilken syn det måste ha varit. Kunde verkligen inte sluta att skratta. Pang i bygget kan man säga.. Men jag spöade i alla fall grabbarna i Monopol!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0