Bästa, bästa Josefin :)

När klockan var ungefär 16:10 började det bli svårare och svårare att koncentrera sig på jobbet. 20 min kvar, 20 min kvar Kickan, snart finns det ingen återvändo. Jag och Kicki hade nämligen bokat tid för piercing. Haha, stressade förståss upp mig som fan, så som jag alltid gör när jag ska göra nåt som känns det minsta nervöst. Men tre hål och tre grimaser senare spred sig ett brett leende kan jag säga. Precis som med tatueringarna gick jag in med antagandet om att jag skulle gå under, eller i värsta fall dö. Men jag tror på den taktiken stenhårt. För naturligtvis dog jag inte, och det gjorde inte alls så ont som jag trodde!

.. Som om inte detta lyckoruset vore nog, så kom jag hem till en fin överraskning. Det hängde en påse på dörren med ett paket. Ja, och det stod liksom Kickan på det. Vad nu? Till mig?
Öppnade ivrigt, och i låg ett par assnygga converse! I låg också världens finaste brev, från Jossan. Du är så fantastiskt bra på att säga så mycket fina saker. Läste det med tårar i ögonen, wow! Och du Jossan, färgen är skitsnygg (du tänkte helt rätt där ;)) & storleken är pööörfect ;D
Tack underbara du <3!



Haha, öronen är gött röda xD






Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vad glad jag blir att det blev bra med skorna :D, puss vad du är bra :D!

Grymma piercingar!!

2012-06-05 @ 04:22:47
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Snygga skor :D Josefin är bra hon!

Jag har nu kollat på filmerna du lagt upp och majfest filmen var ju superbra haha :D

2012-06-05 @ 22:17:22
URL: http://kickilinpiggelin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0