Bio på gång :)

Var på gymmet i morse med Whide & Jon. De dårarna cyklade en mil. Jag? Åhnej, hade roligt med vikterna istället. Mycket bättre, haha.
Men när jag svängde ut ifrån Tedactive träffade jag på Pappa som skulle in och träna. Så.. Ja, det blev ett dubbelpass för min del, med personlig tränare. Pappa gav mig ett rejält träningschema med grymma övningar som passade mig bra. Shit, känns som att jag dragit på mig sjuk träningsvärk nu..

Imorgon ska jag äntligen få se den där efterlängtade filmen som jag tänkt på så länge. "Snow White and the Huntsman" med underbara Kristen Stewart som självaste Snövit.
Har alltid velat att någon skulle göra en riktig spelfilm utav Disneyklassikern. En mörkare, mystisk version. Och nu är den här, med fantastiska skådespelare. Yay!

Snow White and the Huntsman




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0