Stackars volvon :(

Åkte hem till Lur för att byta bil med Mamma igen och för att få de nya nycklarna. Man kan väl säga att jag kom hem till en överraskning..

Mamma:
- Jo, det är så att.. Jag körde på ett rådjur igår. Eh, ja, med din bil..

Jag tänker inte ens skriva ner min första kommentar till detta, den får ni visualisera fritt själva!


Mamma igen:
- Men asså, det är inte så farligt ändå. Bara en trasig dimljuslampa, reva i spolern och en liten buckla.. Ja, fast på huven.

Jag:
- LITEN BUCKA!? Jo tjena! Den sitter ju för fan i mitten. På huven! Och spoilern har ingen reva, den är ju lös! Trasig!

Fan.

Jaja, men Mamma fick varken någon reva eller buckla. Det är väl i alla fall huvudsaken. Fast synd bara om det stackars rådjuret som fick sätta livet till :(
Men så går det när man lånar ut bilen. Suck.

Kommentarer
Postat av: mamma barbro

men,det var ju inte meningen...

2012-06-20 @ 13:31:15
Postat av: Kickan

Det hoppas jag ;)

2012-06-20 @ 20:16:23
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0