Cykelrush

Goda nyheter. Jag ska jobba imorgon! Äntligen rullar det in fler målarjobb, nu så. Tänk, ända sedan den första februari har jag nog inte ställt klockan på tidigare än 9.. Nu står den på 05:00, hur ska det detta gå till?? Det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka, måla panel och bli hög på oljefärg med Whide igen, härligt.

Det var egentligen meningen att jag skulle gymma idag, men nej, så blev det förståss inte. Men jag tycker ändå jag har tränat idag. Cyklade till stallet, red, cyklade hem igen. När jag kom fram till stallet såg gärdet med kullarna så inbjudande ut så jag svängde in på gärdet med cykeln. Men det skulle jag inte ha gjort, dog nästan när jag var framme, fy fan vad jobbigt! Haha, dessutom var det blött i backen, fick cykla som en idiot. (Gissar att någon här har träningsvärk i låren imorgon).



Nej, det är inte ruttet hö. Det är bara Trolla som fäller.. Våren är här, nu ska vinterpälsen bort :D!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; HAHA kul att någon trodde på att jag faktiskt lyckats med det där :D, hade ju varit en galet rolig syn att se någon som ramla på tuttarna hahaha. Dessvärre var det inte det som hä'nde mig, så var nog ingen som fick ett gott skratt :(. Det är bara skavsår haha..

2012-03-22 @ 04:11:15
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv; Jaa, eller hur :(. Du vet kan ju inte skypa på kvällen för ungarna.. :(, hatar det

2012-03-22 @ 18:18:03
URL: http://jossanhansson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0