Det går bra nu.

Det är konstigt. När jag bodde i Lur, då spederades hela helgerna i Bullarn. Men nu, när jag bor i Bullarn, då spenderas hela helgerna i Lur. Är det kanske så att jag gillar att köra bil över fjället..? (nej)
Hade roligaste ridturen på länge, fy fan vad vi skrattade. Det hände liksom grej, på grej, haha. Trolla är speciell alltså, hon måste vara extremt musikalisk utav sig. Alltid när vi är ute och rider så guppar hon med sin underläpp precis i takt med stegen hon tar. Haha, och nu har hon börjat att sjunga också. Emellan guppandet gör hon små grymtljud, som låter precis som en melodi. Det är som att hon sjunger och kompar sig själv med underläppen.. I takt med hovklampandet dessutom, haha, älskart!
Sedan på hemvägen blev hon på djävulshumör, så jag hoppade av en bit för att jävlas tillbaks. Men när jag skulle hoppa upp igen kunde hon inte stå still, och ställer sig tvärs över ett dike fullt med vatten. Aah! Haha, Anna vek sig utav skratt, det måste sett helt sjukt roligt ut. Där hängde jag med ena benet i stigbygeln, och hoppade för att inte bli blöt. Sedan traskade hon ut på gärdet och sedan ner i diket med vatten igen. Hur lätt är det liksom att försöka ta sig upp på en stor Nordsvensk som står uppe på gärdet när man själv står nere i ett jävla vattenfullt dike. Och med ena skon fast i stigbygeln. Haha, stod med benet rätt upp i luften. Shit.

När jag kom hem till Tågeröd hade jag fått brev ifrån skatteverket. Deklarationstider. Men gissa om jag blev glad eller, jag hade fått tillbaks lite på skatten.. 16 000! Yay!



Trolla <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0