Fin Tisdag

Igår var det den bästa tisdagen på länge. Andreas, White Chokolate Mocha, Pannkakor, Gitarrer, Film. Allt det där utgör en grym tisdagskväll!
Det var roligt att se att Starbucks var så likt som i USA, samma möbler och stil. Till och med beställningsskylten var samma, allt stod på engelska.. Haha, och jag som hade oroat mig över att jag inte skulle fatta vilken sort som var vilken på Svenska.
Sedan gick vi hem och gjorde pannkakor, spelade gitarr och såg på Star Wars..toppen!

Måste bara förmedla detta: Tror att jag lyckats värva en till Starbucksälskare, kaffet blev godkänt. Och då ska ni veta att han är rätt kräsen, förutom möjligtvis Whiskey, så är kaffe det bästa man kan dricka enligt honom. Ändå verkade Starbucks få bra betyg!





Det blev pannkaka utav alltihop.. (bara för att han inte ska bli så stöddig: så där bra gick det inte varje gång).

Kommentarer
Postat av: Josefin

Dålig du är :D hihi

2012-03-15 @ 03:55:13
Postat av: Kickan

Men, stekpannan var för stor!..eller nåt :P

2012-03-15 @ 11:31:54
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0