Ghosts?

Idag kom Robin och hälsade på. Grym på gitarr och sång var han, kunde lätt ha varit son till Johnny Cash.. haha, jag kan väl säga att jag är lite avunsjuk!
Dagen bestod utav promenad, gitarr, pizza, film och bilspel. Jag vann, varje gång! (Lite stolt faktiskt). När vi var på pizzerian så hände en skum grej, det spökar tydligen på Cleopatra. Jag vet inte hur många gånger vi gick för att stänga igen dörren, men den knarrade till lite och gled upp gång på gång. Jag vet, det är väl något fel på den, men det är mycket roligare att låtsas som att det spökar..



Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; Klagar abslout inte på värmen, mer på mig själv isf som var ute och sprang ;).

2012-03-16 @ 00:06:35
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svsv; Kan ju vara så att det är du som har grym musiksmak :D

2012-03-16 @ 17:15:25
URL: http://jossanhansson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0