Huset fullt

Idag är det ingen vanlig dag, för det är min födelsedag!
Mitt lilla kök svämmar snart över utav alla presenter och blommor, tack! Har fått en massa bra grejer. Fick bl.a ett mixer-sätt för att göra smootie. Så imorgon ska jag köpa frukt, då blir det smootie för fulla muggar.
20 år nu då, det var egentligen tänkt att det skulle firas med Hammerfall på Tanum Strand..nu blev det Scotts istället, jaja, det blir vad man gör det till, och jag ska ha kul ikväll! (måste bara muta Emelie med något, så att jag inte hamnar på scenen) Lite roligt ändå, förra året spelade Scotts på Emelies födelsedag. I år spelar dem på min. Fast det är klart, det skiljer ju bara tio dagar. Hoppas det går bättre i år, förra året kom vi inte längre än till receptionen förrän Emelie spydde ner entrèbordet..haha, men ikväll ska vi ha kul!

Haha, det blev fullt hus idag kan man säga. Stolarna räckte liksom inte riktigt till, mysigt med picknick på golvet istället :)



Fick också de efterlängtade skålarna :D

Kommentarer
Postat av: Eva E

Vilken intensiv födelsedag du fick, kul att läsa om dina äventyr!

2012-03-13 @ 08:41:44
Postat av: Kickan

Ja verkligen, full fart. Tack, vad roligt :)!

2012-03-13 @ 10:04:54
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0