Klant.

Ibland blir jag så jävla trött på mig själv, jag måste nog vara den klumpigaste människan på denna planet..eller? Nu har jag lyckats med det omöjliga. Igen. När jag kom hem hade jag glömt att tända ytterlampan, så jag såg inte ett skit när jag skulle låsa upp dörren. Jag fick helt enkelt känna mig fram. På något jävla vänster så lyckades jag fastna med en bit utav huden på tummen, i låset när jag skulle stoppa in nyckeln. Otroligt nog märkte jag inget heller..tills jag vred om med nyckeln i låset. AJ!!.. Så nu sitter jag här med en blödande tumme, svider gör det också. Fan.

Kvällen har spenderats hos Kjellqvistarna, en lugn fredagskväll kan man väl säga. Den bestod utav kortspel, tv-tittande, ett försök att spela fotboll på is, plus en del andra knäppa saker. Kul i alla fall.
Här kommer en bild ifrån dagens picknick på Långvall.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Haha ja precis! hahahhahaah dör lite, klantis :D

2012-03-03 @ 03:15:19
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: Kickan

Jag med, eller min tumme gör snart..haha

2012-03-03 @ 08:54:39
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0