Sommartidstrassel

Ghaaaaah, ibland blir jag galen på mig själv!
Jag och Anna hade bestämt att vi skulle ut och rida idag klockan elva. Så då tänkte jag: Ah, men då ställer jag klockan på nio. Jävlar ja, inatt ska man ju ändra om till sommartid, en timme framåt.. Hmm. Ah, men då ställer jag klockan på åtta istället, det blir bra. Fan vad smart jag är! Tänkte jag. Så i morse ringde väckarklockan 8:00. Och jag gick upp som vanligt, åt frukost och så där.. Tills för en stund sedan, när jag ser på datorn att klockan inte alls är halv 11, den är ju bara halv 10! Då hade mobiljäveln ställt om sig automatiskt inatt. Aaah, jag som störde mig på att förlora en timmes nattsömn. Nu har jag förlorat TVÅ istället.. Smart där Kickan..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0