Work hard, Play hard

Det är dags att måla paneltaket i köket hemma. Jag trodde att jag hade flyttat, men det räckte tydligen inte för att jag skulle slippa undan, haha. Dessutom har Mamma fått för sig att hon vill ha en annan väggfärg också..ja, ja.
Så det är i stort sett vad jag har gjort idag. Målat ett tak, målat lite lister, inte så kul att läsa om kanske.
På hemvägen tänkte jag stanna till snabbt på Rämne för att hälsa på kusinerna och hästarna..trodde jag, jag fastnade så klart. Haha, jag och Theo spelade ishockeyspel, fast med egna regler. Det var skitkul..tills han vann, det gör han alltid. Fast det är nog bara för att han alltid är Sverige, jag får bara vara Finland hela tiden, orättvist!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0