Attack!

Det finns många besökare på ön, mycket att titta på när man står och målar. Alla fräsiga lyxbåtar som åker förbi, fiskar'n, Donalda som är ute på sälsafari. Och den söta andfamiljen som simmar omkring vid bryggan.
Idag kom det ett svanpar på besök. Alla som känner mig kan väl kanske gissa vad jag fick lust att göra.. Svanar!! Klappa??
Haha, efter mycket mas och tålamod så lyckades jag faktiskt locka in dem till land.
Djur älskar mig..eller?



Kul i slutet när han plockar upp en blåmussla som mordvapen. Nära att jag blev svanmat där ett tag!


Kommentarer
Postat av: mammma barbro

så fin den va

2012-05-25 @ 11:18:56
Postat av: Kickan

Funderade på att ta med honom hem.. Men vi hade kanske inte funkat ihop =/

2012-05-25 @ 16:27:37
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0