Bra dag :)

Jag minns känslan när man köpt ny kläder och kom till skolan och man fick höra "Åh, har du nya byxor, snygga!". Idag på jobbet kom det fram en snickare och sa "Åh, jag ser att du har en ny fogspruta, snygg!" Haha, tiderna förändras..

Regnar gör det. Blåser gör det. Det är faktiskt riktigt skitväder ute, men jag är glad ändå. Riktigt glad faktiskt. Har fått två grymma nyheter idag.
1. Kicki ska med till Peace & Love. Haha, tjöt lönar sig har jag hört. Det ska bli riktigt jävla roligt, vi blev faktiskt ett litet gäng tillslut. Nu är det bara att nörda låtar och fixa nytt tält.. Uuuh, för ni vill inte veta vad som hände med det förra.. Eller jo, det kanske ni vill. Sista kvällen spillde våra otroligt härliga MEN klumpiga grannar ravioli över hela tältet. Och jag har inte packat upp det sen dess. Snart ett år sedan. Dessutom är det broshans tält. Haha, jag antar att jag nu får veta om han verkligen läser sin systers blogg eller inte!

2.
Fick ett glatt besked om att bloggen är färdig.. Det är så att vi är tre tjejer som har tänkt att starta en musikblogg där vi kan ge oss uttryck för, kanske det bästa som finns, musik. Har blivit riktigt taggad på det nu det sista, och idag blev designen färdig. Så nu blir det bloggpremiär, start idag.

Två glada nyheter som gjorde min dag. Som om det inte vore nog med detta, så är det ju faktiskt fredag också. Whoho, helgen är här igen!

Kolla in den vettja :D
http://musicccc.blogg.se/


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0