Gött :)

Jösses, idag har jag sett ut som ett vandrande dammoln igen. Slipa, slipa, slipa. Skönt att det är över..
Haha, så här ser det ur när Whide "försiktigt" ska hälla över vatten till min flaska!



Efter jobbet tog vi den vanliga rundan till Hedströms. Åt mig mätt på Geisha. Som vanligt. Haha, efter en galen rundtur bland färgburkarna på Hedströms bar det iväg till nästa affär. Hedemyrs. Det är verkligen farligt att handla när man är hungrig, kände för att plocka till mig både det ena och det andra som fanns där på hyllorna. B.la fick jag syn på lite jordgubbar, ner med de i korgen bara!
Ååh, älskar att skämma bort mig själv!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0