Heeelg :D

Har ägnat eftermiddagen åt något som jag gått och längtat efter hela jobbdagen. Har suttit och bläddrat och sollat bland live låtar och gjort en ny spellista på spotify. Det är så jävla roligt, man fastnar. Kände att jag började bli hungrig och kollade på klockan. Oops, hade visst sittit där en stund, haha.
Så nu ska jag snart plocka fram chipsskålen och gosa ner mig i soffan framför nya efterlängtade avsnitt utav The Vampire Diaries. Helgen är så välkommen som den bara kan bli!

Lyssna på publikens underbara körskrik, sång & jubel. Det ger en verkligen glädjetårar, rysningar, och allt det där andra magiska som bara finns i live musik <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0