Kul veckostart :)

Måndag, det innebär jobb igen. Really? Är det redan måndag..? Var det inte fredag alldeles nyss? Pust.

Men efter jobbet åkte jag hem till Lur. Mmm, Mammas mat. Sedan iväg till stallet.
Haha, äventyr idag med. Jag & Trolla red i förväg och lämnade Mamma & Smarre en bit efter. Upp och ner i galoppbacken. Upp och ner igen, medan vi väntade på att de skulle komma fram. Men nej, det kom ingen Smarre eller Mamma. Så vi vände för att se vad de pysslade med. Förstod ganska snart att jag med mitt grymma lokalsinne hade ridit fel där i skogen. Vad spelar det för roll att man ridit där ETT ANTAL gånger förut, haha, det är ju inte precis första gången jag går vilse! Så jag skrattade för mig själv och sa till Trolla, "Jaha, var kan de vara tror du?". Haha, då svarade hon med en djup suck och ett gnägg. Precis som om hon himlade med ögonen åt mig och tänkte, "Jaja, jag får väl ropa på ponnygubben så får vi se om någon kanske svarar". Jojomensan, snart tittade ett svart hästhuvud och en fundersam Mamma fram mellan träden en bit bort.. Grattis.
Det hände en massa andra roliga incidenter också, sånt som bara Trolla lyckas med. Haha, du är då helt underbart speciell!



Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha bra där kickan!

2012-05-29 @ 16:17:10
URL: http://kickilinpiggelin.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 21:56:30
URL: http://fotokobran.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0