Lite så där seg efter en dag som denna.

Idag har jag inte gjort ett endaste dugg. Vaknade sent, och har i stort sett bara legat i solen på altanen och klappat Sigge sedan dess. Det finns alltså inte så mycket att skriva om, så jag kan berätta lite om gårdagen istället.
Det var ju meningen att vi skulle se Hoffmaestro på Harrys igår. Det låter ju nästan lite för bra för att vara sant, och så var det också. Det var inte alls Hoffmaestro som skulle spela. Det var en medlem ifrån bandet som var där, och en Dj som spelade deras låtar. Det var alltså inte live-musik. Dessutom var det världens kö som inte verkade röra på sig. Så vi gick till Mårtens istället. Det gjorde vi rätt i, för jag får väl faktiskt säga att det blev en lyckad kväll i Uddevalla ändå! Med mycket dans, skratt och cheesburgare.

Nej, nu får jag åka bort till hästarna så att jag får någonting gjort idag i alla fall.

Haha, förfesten hos Timmie. Man ser inte så bra, men Marcus och co. roar sig med att hämta 50-skyltet ifrån vägen, för att istället sätta fast den i Timmies gräsmatta där den verkade passa bättre xD



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0