Mammas dag :)

Det är sista söndagen i Maj. Så vi åkte till mormor för att äta tårta, som vi alltid gör på Mors dag. Måste bara meddela att Mormor är världsmästare på gräddtårta, mums! Mätta och glada åkte vi hem och la oss i solen. Jag tvingade mig själv att stå ut i hettan så länge som möjligt, så att jag skulle bli översugen på att bada. Vilket fungerade utmärkt, jag och Mamma åkte till Bröddane för ett kvällsdopp. Gött som fan i vattnet, solen hade ju legat på hela dagen. Efteråt åkte vi hem och tände grillen. Vilken kväll, försommaren är verkligen helt underbar! Inga knott, inga myggor, bara varm kvällsol.

Mitt paradis, Bröddane :)





Grattis på Mors dag Mamma <3! :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0