Marie & Per <3

På grund utav lathet och brist på inspiration så kopierar jag ett inlägg ifrån den andra bloggen jag skriver på, rakt av. Glöm inte att läsa och kommentera där också, alla ni som älskar musik.

Gick i min egen lilla värld på jobbet och lyssnade på radion, när jag plötsligt började hoppa utav glädje. Roxette ska till Peace & Love! Faaan, vad grymt.
Men nu börjar det nästan bli för många bra band som ska dit. Haha, om man nu får säga så? Känner just nu att jag vill se ALLT, vill ju inte missa någon favorit när jag verkligen har chansen att se deras spelning. .. Ska be för att de inte lägger mina måste se-band på samma tider så att de krockar.

Men Wow, Roxette. Känns som att den här har potential att bli årets lycko-gråt-låt. Kommer att bryta ihop rätt gött när det så välbekanta, plingande introt hörs över publiken. Extas!

Roxette - Listen To Your Heart



Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; Fast tyvärr så är det ju ingenting hon kan göra något åt, hon kan ju inte ändra min försäkring direkt hehe :( ;)

2012-06-01 @ 05:09:10

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0