Movietime

Regn och rusk.. Just vid sådana här tillfällen när regnet öser ner, känns det inte särskilt glssigt att jobba ute på en ö. Att åka båt i störtregn är inget att rekomendera. Ursch! Men efter en varm dursch och med ljudet ifrån en sprakande kamin så har jag äntligen slutat att huttra.
Alltså jag vet, det är väl något som är fel. Men jag älskar verkligen när det regnar. Det är så jävla mysigt att höra hur det smattrar melodiskt ifrån taket, underbart. Säga vad man vill, men filmväder är det i alla fall. Tänkte se en film som jag velat se länge, "Hanna". Just för att huvudpersonen (Saoirse Ronan) kommer också att spela huvudrollen till en film som jag nästan räknar ner dagarna tills den har premiär. Stephenie Meyers The Host. Så jag tänkte nörda lite för att se om skådespelaren är bra, haha.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0