Perfect day ;)

Wow, humörsvängningar är inte att leka med. Igår kväll var jag arg som ett bi och nära på att kasta ut datorn genom fönstret. Men i morse när jag vaknade var jag på toppen humör. Kom till jobbet och allt var fantastiskt. Haha, det gick så långt och över styr att Whide började göra narr utav mig till slut.
Här får ni i alla fall en inblick i en (förtillfället) lycklig målares frukostrast.



Hahah, inte ofta jag blir skitglad utav att jag ser en fiskmås, dricker jouice eller har målat med "en fantastisk färg" (för att citera mig själv). Tänk om det kunde vara så där varje dag.
Lyckoruset håller i sig, för nu tar jag långhelg, underbart :D!

..Har fått nya jobbarskor också, vem blir inte glad utav det liksom..?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0