Sommar kanske :D?

Det är vaaaarmt!
Jisses. Nog för att jag har ropat efter solen länge nu, men det är plågsamt att jobba när man steks. Hihi, gött att jag jobbade själv idag. Kunde göra lite som ja ville, så jag gick in. Kollade ut på svettiga snickare istället. Både havsutsikt & snickareutsikt.

Men varmt blev det i alla fall. Och det hjälpte inte direkt att öppna upp för tvärdrag, det blåste ju bara varma vindar. Haha, jag vet, ska inte klaga. Men efter ett tag höll jag på att törsta ihjäl, så jag tog en redig klunk utav vattenflaskan och.. BLÄ!! Grejen var att under min stressade morgon hade jag lite bråttom och tog därför tag i första bästa flaska och fyllde den med vatten. Vilket råkade vara en Captain Morgan. Nu har jag lärt mig att man ska skölja ur innan man använder den som vattenflaska! Stark vaniljsmak på varmt vatten som stått i solen, det var inte vad jag förväntade mig när jag törstigt tog den första klunken.. Duktigt!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0