On the radio..

Måste erkänna att jag inte direkt är ett fan utav radiohits, hatar det egentligen. Men lyssnar man noga emellan all reggie och skånsk hiphop (som tyvärr verkar vara något som P3 älskar), så hittar man faktiskt lite gott också. Inte direkt min självklara musikstil, om man bortser från att de faktiskt har lyckats spela lite Linkin Park. Men de här kan jag inte låta bli att tycka om, de sätter sig liksom :)

Hot Chelle Rae - Honestly



Linkin Park - BURN IT DOWN



Gossip - Perfect World




Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe



Marina and the Diamonds - Primadonna
Höj volymen när versen börjar, på 0:28. Älskart!


Kommentarer
Postat av: mammma barbro

delar inte din musiksmak. Men lite kul att titta på killen som klippte gräset. . .

2012-05-04 @ 18:30:33
Postat av: Kickan

Haha, ja vet. Joodå, du älskar min musik ;)

2012-05-05 @ 09:56:14
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0