SUDDIG GRÖN

Var ute på tur igår med Jossan. Vi körde rally in till Uddevalla för att hinna till Jansson (världens bästa musikaffär)  innan stängnignsdags. Kom inrusade där med gitarrerna tre minuter i 6. Där inne var det fullt med folk så det var rätt så försent för att byta strängar.. Men eftersom vi hade åkt så långt tog han hand om mina älsklingar ändå (sjukt snällt tycker jag). Fick dessutom rabatt eftersom bägge gurorna kommer därifrån och har alltid blivit "servade" hos honom, tack för det!
Sedan köpte vi sallad på cactus som vi tog med hem till Davids (Jossans bror) lägenhet. Mm, gott var'e!
Efter detta rusade vi in på torp. Men kom även där inspringande precis innan stängningsdags och hann inte med det vi skulle i alla fall. Så det fick bli ett stopp på donken istället. Chokladmilkshake!
När vi beställde sa de att vi skulle köra fram lite och vänta på att chokladen skulle bli klar. Och för att personen som gav oss drickan skulle fatta vilken bil beställningen tillhörde, hade någon kladdat ner en beskrivning utav bilen på kvittot. Det stod "SUDDIG GRÖN" med stora boksäver.. Hahah, nä, det var droppen! Jag tror det är dags att tvätta bilen..
Det blev små skrattanfall hela vägen hem, övertrötta och allt. Kul kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men näe! Är ni i Uddevalla och far utan att hälsa på mig? :(

Svar: Jaa, jag vet, det var för mycket som skulle hinnas med :(Men gitarren ska nog snart in igen, så då får du ha kaffet framme :D
Kickan

2013-02-07 @ 22:40:22

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0