En ostlangos utan lök.. eller ja, lite kanske.

Jag tycker att vi gjorde ett bra försök igår med att locka fram sommaren. Hann med både grillning och langos, underbart gott, men fruktansvärt kallt! Det är alltid så jävla kallt när man äter den första langosen. Förstår inte varför man gör det egentligen, haha, men grymt gott i alla fall.
Haha, jag skrattar när jag tänker på det, hade en sjukt rolig biltur också (Jag och Anna är sjukt bra på att ljuga och luras!)

Nej, nu ska jag försöka komma ut och rida.. I snön! Varför ska det snöa nu? I April? När jag har satt på sommardäcken??




Jaa, för er som inte visste det, så SKA man grilla pringles ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0