Musik-katt

Nu äntligen är den här, långhelgen. Den är så välkommen, oj vad det ska bli skönt!
Nu ska jag se på film och bara päsa, och INTE ställa klockan på 05:00.

Söta Sigge har mer eller mindre bosatts sig på min altan. Jag tror att han gillar ljud, för han kommer alltid springandes när jag sätter igång stereon, haha. (Eller så är han ett MCR-fan, vem vet..?)
Han brukar alltid komma och lägga sig mitt emot fönstret när jag startar kranen också. Där brukar han ligga och titta på mig när jag diskar. Vilket förresten gör det mycket roligare!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vill också ha en katt :((

2012-04-27 @ 01:59:19
URL: http://jossanhansson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0