The Cod

Jag har precis haft kusinbesök utav Eva & Alf. De stackarna kom mitt i städröran för att se på huset. Inte så mycket att se kanske när det var så stökigt, men jag hade fått undan alla flaskor i alla fall, haha.

Förutom fika med kusinerna så har jag hittils spenderat dagen med att städa bort gårdagens förfest. Så nu är huset skinande rent igen!
Björn tog på sig ansvaret som fotograf, men lyckades inte riktigt med den uppgiften. Haha, han tog kort underifrån med världens konstigaste vinkel, vilket gjorde att alla såg ut såg ut som pingviner i ansiktet! Så jag har tyvärr inga bilder, men det blev i alla fall en lyckat utgång på The Cod. Med sjukt mycket galen dans. Men shiiiit vad varmt det blev där inne bland all rök och strålkastare, det kändes nästan som att man hade tagit ett träningspass när vi kom ut därifrån. Men en lyckad lördag var det!

Hoppas inte Kicki dödar mig nu, men så här såg alla Björns kort ut. Tror inte han ska söka jobb som paparazzi i alla fall! Yes, bra där Björn ;)



Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; Låter perfekt det du :D. Haha, inte världens bästa vinkel kanske ;)

2012-04-15 @ 17:40:04
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: EvaE

Kommer man oanmäld och våldgästar en söndag så är det verkligen ingen fara! Kul att se hur du har det!

2012-04-17 @ 11:17:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0