Summertime..?

Wow, jag har nog aldrig varit med om att en vecka gått så här fort. Inte en jobbvecka i alla fall..
Men nu är helgen här och den ska ändå bli gött lång har jag bestämt. För de kommande två veckorna blir inte roliga, då Whide har åkt till Grekland och jag får jobba själv. Fan vad trista långa dagarna kommer att bli.
 
Började helgen igår med att åka hem till Lur. Sprang upp på Oskars rum för att testa hans nya högtalare. "Running Up That Hill" med den basen var underbart, lite avundsjuk? Ja! Haha, sedan satt jag och Mamma där hela kvällen och letade gamla låtar på spotify. Riktigt kul faktiskt. Jag har då Mamma att tacka för en bra musiksmak! Går fortfarande runt med Jack & Diane på hjärnan..
Helgen fortsätter på samma spår, Lurigt. Tänkte trotsa den här kalla sommaren med att åka till stranden. Efter detta blir det film + nattbad med Andreas.
Ungefär så där brukar en vanlig sommardag se ut, så nu är det väl bara vädret som fattas.
 
Jag är världens lyckligaste som har så coola kusiner btw. <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EvaE

Världens finaste kusiner!

2012-08-05 @ 16:23:11
Postat av: Kickan

Ajjemän! Fast vi är allt coola kusiner vi också, de ska inte ta all ära här ;D

2012-08-05 @ 16:41:06
Postat av: EvaE

Vi får lära dom allt vi kan! Som Baloo sa ;)

2012-08-07 @ 09:06:57
Postat av: Kickan

Haha, ja det tycker jag ;D!

2012-08-07 @ 18:56:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0