<3

Så här är det, jag har ju varit på Swedish House Mafia i helgen. Vill så gärna förmedla hur sjukt jävla häftigt det var, vet inte riktigt hur bara. Vilken show det var, 22 000 hysteriskt glada människor som festade loss där inne på Telenor Arena. A HELL OF A PARTY kan man säga! Mitt under låten "Don't You Worry Child" bad de alla att sätta sig ner på golvet, för att sedan hoppa upp när beatet drog igång igen. Rätt coolt ändå att tre människor kan få 22 000 att göra så där. Det var verkligen en magisk stämning där inne, är så glad att jag varit med om detta. 
Men det går liksom inte att förklara hur galet bra det var, ska försöka klippa ihop lite filmsnuttar och lägga upp snart i alla fall. 
 
Helgen fortsätter att vara braaa. Sov länge idag efter en mysig julaftonskväll. Käkade en god "after-julbordsfrukost" och gav mig ut i snön med Trolla. Haha, det var en galet glad häst som hoppade runt där i snön,  glad att jag lyckades hålla mig kvar den här gången..
Nu är det snart dags att tagga för fest igen, för ikväll bär det av in till Sofia i Uddevalla!
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0