Utan spis!

Oj, vad kort den här dagen måste ha varit, för den gick då väldigt fort..
Tog upp gitarren i morse och ja, man kan väl säga att jag fastnade. Vips, så var klockan kvart i två! (Läskigt när det blir så där).. Jag har fortfarande ingen spis här hemma, och kommer antagligen att vara utan den under hela helgen. Så jag åkte hem till Lur på middag..igen..Mammas mat = Gott.
Öppnade dörren och välkomnades utav världens bästa Inezkusin, så man kan väl säga att jag fastnade där också. Vips, så var klockan 5! (Läskigt när det blir så där)..



Spelade "Jakten på Diamanten" med Inez. Musashi ville vara med förståss!


Kramkalas <3

Hmm, fredag kväll. Har lite beslutångest. Bowling i ed eller fredagsmys? Nu jobbar hjärnan kan jag säga..
"Bowling..Skavlan?" "Bowling..Skavlan?"

Kommentarer
Postat av: mamma barbro

Värdens bästa inez kram fick faktis faster!

2012-02-11 @ 18:40:25
Postat av: Kickan

Åhnej, tror faktiskt att jag fick den, den här gången ;)

2012-02-13 @ 22:49:12
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0