Krabbor & Kebab :D

Gaah, jag blir så arg! Mitt bredband verkar ha lagt av, det har inte gått att komma in på internet på två dagar. Så nu sitter jag hemma i Lur och tänker tillbaks på de inlägg som jag skulle gjort under helgen.
 
I fredags var alla på Magnus Uggla, alla utom jag & Kicki. 
- Vad ska vi hitta på tro? Hmm, jag vet, vi fiskar krabbor!
Haha, jag visste inte att man kunde misslyckas så mycket med krabbfiske. Vi var helt totalt värdelösa. 
Vi fick faktiskt en krabba. Men när vi la den stackarn i hinken så upptäckte Kicki att den läckte. Det var visst hål i botten så allt vatten rann ut över bryggan. Pust..
Då åkte vi hem igen för att hämta en ny hink och bytte sedan strand i förhoppning om bättre fiskelycka. Men nja, när vi kom fram upptäckte jag att min tråd och klädnypa var borta. Så vi fick turas om med hennes. Sedan hände grej, på grej, på grej. Vi hittade inga musslor, och när jag skulle försöka mig på att ta upp en så ramlade jag i. Ingen var förvånad. Världens klumpigaste människa finns här, Kickan!
 
Tillslut gav vi upp och åkte iväg för att äta pizza istället. Men eftersom ingen brukar orka en hel, delade vi på en kebabpizza. Den försvann dock ganska fort, och vi kände bägga två att nja, vi skulle nog ha tagit en hel i alla fall. Så vi åkte vidare till Grebbestad för en omgång kebabpizza igen. Haha, det var bara det att efter första tuggan kände vi båda direkt att, fan, nu är jag nog mätt ändå! Haha, vad vi höll på. Ska nog aldrig mer äta pizza tror jag..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du får ju lägga upp den bilden du ser så rädd ut oxå :D

2012-07-25 @ 18:01:18
URL: http://kickilinpiggelin.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0