Jä, jä.

Fredag, fredag. Äntligen fredag..
Inledde helgen som vanligt, åkte till Lur för en kvällstur på hästryggen. Efteråt blev det tacos med Mamma, Pappa & Oskar (och Päsarn förståss), framför Let's Dance finalen. Grattis till Anton Hysén! Nu vet vi att du inte bara kan kicka boll, du är kung på dansgolvet också.

När jag åkte hem stannade jag för att titta på en älg som såg ut att leka med ett rådjur. Haha, det såg skitkul ut, de sprang fram och tillbaks över gärdet. Inte nog med det, en stund senare höll jag på att köra in i en fladdermus. Ett riktigt safari emellan Lur och Bullar'n!



Päsarn, du är den coolaste katten jag känner ;) <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0