Grattis Pappa!

Jag får väl börja med en ursäkt för dåligt uppdaterande, jag vet, förlåt. Men har legat i migrän. Eller koma rättare sagt, helt avskärmad från omvärlden. Men nu är jag med igen, pigg och vaken mitt i natten, härligt.
Klockan har passerat midnatt, vilket betyder att det är den 30 Mars nu. Grattis på födelsedagen Pappa!

Vi firade födelsedagen i onsdags istället, eftersom killarna skulle till Oslo på fredagen.
Jag tyckte att jag hade tänkt ut en lyckad present. En sådan där film som jag vet att han skulle älska. Jodå, visst hade jag rätt. Han hade precis lånat den ifrån Paul, haha. Jaja, nu har han i alla fall en egen som han kan se när han vill..





Mmm, Mammas mumsiga gräddtårta. Med hallon på :D

Nej, nu får jag nog försöka somna ifall jag ska orka komma upp imorgon. För hör och häpnad, jag ska faktiskt gymma. Nu tar jag helg, God Natt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0