Traktorrally

Idag blev det en sådan där "Lurdag" igen. Det var meningen att jag skulle möta upp Mamma på Rämne vid halv 3, men jag hade överskottsenergi och åkte iväg tidigare.. Vilket resulterade i att jag städade stallet, 2 timmar tog det, duktigt tycker jag! Men när jag åkte hem till Tågeröd tog jag och Mamma oss en fika och lade oss på soffan en stund.. Smart där. Tja, man kan väl säga att den överskottsenergin försvann rejält, haha.
Fick en försenad present ifrån Oskar också. En kaffemugg med facebook gilla-knapen på, fast det står "coffee" istället.




.. Men iväg kom vi till slut i alla fall. Där möttes vi utan en glad Theo som också verkade ha drabbats av lite överskottsenergi. Här är en utav, ja, säkert 10 inspelade intervjuer där han kör traktorrally på gärdet. Haha, observera att han leker att grimskaftet är en vinch-vajer. Söta Theokusin <3



Kommentarer
Postat av: mamma barbro

värdens bästa theo

2012-03-20 @ 13:52:53
Postat av: Kickan

Världens bästa Theo!

2012-03-20 @ 16:27:57
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0