S H M ;D

 
Wow, det här känns helt obeskrivligt att säga. Men gissa vad jag ska få chansen att göra den 22 dec.. SE SWEDISH HOUSE MAFIA!! Huuuur jävla grymt är inte det!?
Har verkligen deppat nu när jag förstod att jag aldrig någonsin skulle få chansen att se dem live, nu när de ska sluta . Grät lite tre gånger.
Första gången när jag såg deras intervju på Skavlan.
Andra gången när jag såg deras "avskedsvideo" Don't you worry child.
Tredje gången när jag insåg att det inte alls var försent, biljetten är bokad och jag ska få stå där och vara galen. LIVE!
 
Dessutom är det deluxe biljetter med upphöjt dansgolv. Jag mår bra nu.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0