Vi åkte skidor här alltså!

Jag är så lyckligt lottad som får vara med om dessa tokroliga resor. För det är just så man kan summera veckan i Åre, TOKROLIG!
Bodde på ett spahotell i Åre by. Började dagarna med hotellfrukost, sedan tog vi skidorna och ställde oss i liften som låg nästan inpå dörren. Ut i backen, upp till toppen, vidare till after ski, fylleåkning hem. Himla bra det där. På kvällarna var det antingen mys med gitarrer & bongotrumman eller bubbelbad & bastu. Eller så blev det fylleslag och vidare ner på byns uteställen eller bort till "partstugan" (där bodde ett galet granngäng som vi träffade på och hängde en del med). Haha, mycket skatt och skoj kring allt detta!
I söndags när vi landade hemma igen så kom vi på oss själva med att vi faktiskt skrattat regelbundet i en vecka. Det känns som att hela veckan varit ett enda stort skrattanfall, och det håller fortfarande i sig. Kommer i framtiden alltid att le lite för mig själv när jag ser en reception, en tom parkbänk, sömnpillerburkar, rävar, vattenfall och gud vet vad. Alla interna små skitsaker som blir så fruktansvärt kul när man tänker tillbaka.. Alla dessa nya intryck och uttryck vi samlat på oss, det kommer jag leva länge på framöver!
(Det kommer förståss en film på allt detta också när jag fått tummen ur att klippa och fixa)
 
 
 
 
 
 
 
Tack ni underbara som gjorde det så bra :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0